سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛ و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 85 دی 11 , ساعت 12:33 عصر

اطلاعیه ی شهرداری

بدینوسیله از کلیه سازمانها،نهادها،وزارتخانه ها،ادارات،شرکت ها و انجمن های دولتی و خصوصی،تعاونی ها،اتحادیه ها و اصناف و . . . دعوت به همکاری می شود.

شهرداری در نظر دارد با ارائه ی خدمات و تسهیلات در جهت هر چه بهتر انجام دادن وظایف در قبال شهروندان شما را یاری رساند.

جهت کاشت و نگه داری انواع گونه های گیاهی کمیاب و در حال انقراض،آماده ی همکاری با سازمان های حفاظت از محیط زیست می باشیم.آسفالت خیابان های شهر که صددرصد کار مهندسان و طراحان داخلی است محیطی مناسب برای کشت انواع گیاه،بوته،گل،علف،درخت،درختچه،بیشه و سایر نمونه های گیاهی است.

متقاضیان جهت همکاری می توانند با شهرداری از طریق تماس تلفنی یا مکاتبه ارتباط برقرار کنند.مأمورین شهرداری در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و آنجا را آسفالت می کنند.در کمتر از یک هفته هر نوع گونه ی گیاهی که بخواهید در آنجا به عمل می آید.لازم به تذکر است که آسفالت مورد نظر به راحتی می شکند و در این نوع کشتزار نیاز به هیچ گونه کود گیاهی و جانوری و طبیعی و شیمیایی نیست و کاملاً سازگار با محیط زیست است.

 ما آماده ی همکاری با انجمن های حمایت از حیوانات وحشی هستیم.دوستانی که مایلند با ما همکاری کنند          می توانند از طریق تلفن یا نامه با ما تماس داشته باشند و موقعیت و حیوان موردنظر را اعلام کنند.مأمورین زبده و   کارکشته ی شهرداری در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند.کافی است که یک طرح مبارزه با حیوان موردنظر اجرا شود تا جمعیتش چند برابر شود.

متذکر می شویم که طرح فوق،از روش نسل کِشی نیز موفق تر عمل می کند و حیواناتی درشت تر،قوی تر و سازگارتر به بار می آید.

شهرداری در این زمینه سابقه ی درخشانی دارد.سال گذشته طرح مبارزه با موشها و گربه ها اجرا شد که موفقیت چشمگیری در پی داشت.نتایج این طرح هنوزهم در سطح شهر در خیابان ها و جوی های آب قابل مشاهده است.

سازمان راه و سازندگی شهر داری،بدینوسیله آمادگی خود را جهت همکاری با سازمان میراث فرهنگی اعلام می دارد کارگران و حفاران زبده ی این سازمان (یعنی شهر داری)می توانند با حفاری های بسیار حرفه ای خود انواع آثار باستانی را از قبیل شهر های تاریخی مدفون ، مجسمه ها ،مومیایی ها ،کتیبه ها ،دفینه ها و . . . کشف نمایند.

کافی است در محل مورد نظر یک مورد حفاری برای لوله کشی گاز، آب یا هر چیز دیگر اجرا شود این روش تا کنون چند بار در سطح شهر انجام پذیرفته و با موفقیت روبرو بوده است .

ما مرد نمکی ششم را طی یک حفاری لوله های گاز در اطراف غار کتله خور پیدا کردیم.

ضمنا ما فعالیت های برون مرزی هم داریم .کشف بیست و نهمین فرعون از سلسله ی یوخائیون (طی عملیات           لوله کشی گاز) - کشف بقایای شهر تاریخی مکزیکو سیتی (طی عملیات حفر چاه فاضلاب) و کشف مکان تاریخی        تاج محل در هند(در طول عملیات حفاری به دلایل نامعلوم)از جمله فعالیت های ماست.ضمناً ما در پیدا کردن تخت جمشید به    باستان شناسان آلمانی کمک کردیم ولی آنها نامردی کردند و زدند زیرش.

شهرداری آماده ی همکاری با پزشکان ،پیرا پزشکان ،جراحان و پرستاران بیکار است ما با اجرای یک طرح ضربتی         از بین بردن زباله های بیمارستانی و شهری ،می توانیم انواع بیماری ها در سطح شهر پراکنده کنیم.جهت شفاف سازی نرخ بیماری ها اعلام می گردد :

انواع سرماخوردگی و زکام نفری3000 تومان         انواع سردرد،سرگیجه،تهوع و بیماری های سرپایی نفری 2500 تومان

ذات الریه، سل و دیفتریت نفری 7000 تومان        طاعون و مالاریا و سیاه سرفه نفری 12000تومان

انواع هپاتیت نفری 25000 تومان                       ایدز نفری 35000 تومان

بیماری های نا شناخته نفری 50000 تومان        

هنوز فناوری بقیه ی بیماری ها را نداریم  سوال نفرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جایی را نداریم که مراجعه بفرمایید.

روابط عمومی شهرداری

از:دارنده ی زبانی سبز 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ