سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 86 تیر 28 , ساعت 5:0 عصر

اخیراً خبری شنیدم مبنی بر اینکه جلسه ی ستاد مبارزه با طوفان گونو(طوفانی که در جنوب کشور به شدت وزید.) به دلیل پخش سریال جواهری در قصر با 45 دقیقه تأخیر آغاز شد.در پی شنیدن این خبر نکاتی به ذهن من خطور کرد که جالب است شما هم بشنوید:
1)من تا حالا فکر می کردم که این سریال فقط در میان بانوان کشورمان بااستقبال شدیدی روبرو است.
2)مسئولین محترم می توانستد تکرار این سریال را روز بعد ساعت 13 بعد از ظهر از شبکه ی دو مشاهده کنند.ضمناً این سریال بامداد چهارشنبه نیز پخش می شود.
3)می توانستد جلسه را در کنار یک تلویزیون تشکیل دهند تا در زمان پخش پیامهای بازرگانی که نسبتاً طولانی است به حل و فصل مشکل بپردازند.
4)شرکت سروش رسانه وابسته به سیمای جمهوری اسلامی سی دی های ضبط شده ی برنامه ها را در اختیار همه قرار می دهد.ضمناً دی وی دی های مخصوص این سریال هم در تمام فروشگاه های عرضه ی محصولات فرهنگی موجود است.
5)از آنجا که صددرصد همسران محترم این مسئولین با جدیت این سریال را دنبال می کنند مسئولین می توانستند بعداً تعریف این قسمت سریال را از زبان همسر گرامی بشنوند.

و در نهایت اینکه به گمان من جان یک عده انسان هم وطن هم مذهب که طوفان زده شده اند و آینده ی مبهم سایر انسان هایی که طوفان انتظارشان را می کشد بسیار مهم تر از این حرفهاست.
نویسنده: زبان سبز



لیست کل یادداشت های این وبلاگ